ارتان ارتان .

ارتان

انواع حسن يوسف را بشناسيد

انواع حسن يوسف را بشناسيد

 

 

حسن يوسف يك گياه خاطره انگيز براي ما ايرانيان است.
نگهداري حسن يوسف در حياط خانه‌هاي قديمي، تصويري است كه مارا به خاطرات كودكي‌مان مي‌برد.
حسن يوسف يك گروه بسيار متنوع از گونه‌هاي رنگارنگ است كه در غرب به نام « ملكه اي با دنباله هاي قرمز » شهرت يافته است.
حسن يوسف نگهداري آساني دارد و به همين سبب مردم به آن علاقه خاصي دارند.
اگر نحوه نگهداري حسن يوسف را خوب بلد باشيد ، مي‌توانيد گلدان‌هاي زيادي در ابعاد كوچك تا بسيار بزرگ مانند يك درخت ، با اين گياه داشته باشيد.

حسن يوسف از خانواده نعناييان محسوب مي‌شود. اين گياه در اكثر كشورهاي غربي به نام « ملكه اي با دنباله هاي قرمز » شهرت يافته است و نام فارسي گياه از نام حضرت يوسف (ع) كه به زيبارويي مشهور بوده ، گرفته شده است .
حسن يوسف به دليل داشتن رنگ هاي متنوع و نگهداري آسان ، توجه بسياري از مردم را به خود جلب كرده است.
اين گياه گلدهي هم مي‌كند. البته گلهاي اين گياه شبيه گلهاي نعنا و پونه‌اي است كه كنار جوي آب رشد مي‌كند.
اين در حالي است كه برگهاي اين گياه در زيبايي از گلهايش پيشي گرفته‌اند. چراكه تنوع بي‌نظير در ظاهر و رنگ برگ‌هايش ، خيره كننده است.

اين گياه رنگ‌هاي بسيار متنوعي دارد كه با ديدن آنها گمان نمي‌بريد كه اين تنوع از يك خانواده محسوب شوند. اين در حالي است كه تمام اين واريته‌ها از يك خانواده هستند

حسن يوسف‌ها به خاطر زيبايي ، هم درون آپارتمان و هم در بيرون (در فصول گرم) جزء گياهان پرطرفدار و دوست داشتني مي‌باشند.
انواعي از آنها با رنگ‌هاي صورتي-قرمز-ارغواني و قرمز-سبز ، به عنوان « ملكه دنباله قرمز‌ » نام برده مي‌شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۲:۴۷ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

قيمت چاپ عكس روي شيشه

قيمت چاپ عكس روي شيشه

چاپ شيشه سكوريت يكي از انواع چاپ روي شيشه و آينه است. اين نوع از چاپ مي‌تواند بصورت ديجيتال و بطور مستقيم روي شيشه انجام شود. شما مي‌توانيد با بي‌نهايت طرح روي شيشه سكوريت مي‌توانيد انواع آثار هنري و تبليغاتي را چاپ نماييد. انواع كاربردها نظير استفاده از شيشه چاپ شده براي پارتيشن‌بندي فضاي داخلي دفتر كار يا همان چاپ شيشه پارتيشن، انواع درب‌هاي شيشه سكوريت، درب كشويي و ساير درب‌ها؛ انواع ويترين، استخرهايي كه با شيشه ساخته شده‌اند و آكواريوم‌ها كه از ديگر كاربردهاي چاپ روي شيشه سكوريت هستند.

يكي از مشكلات چاپ روي شيشه در گذشته، ماندگاري نه چندان قابل قبول و پاك شدن طرح از روي سطوح شيشه‌اي بود كه با تكنولوژي جديد و سيستم يو وي جت، بلافاصله چاپ با پوشش يو وي انجام مي‌شود و به همين خاطر شيشه‌هاي چاپ شده در هر نوع فضايي از جمله فضاهاي مرطوب نيز كاربرد خاص خود را حفظ خواهند كرد.

دامنه استفاده آينه بسيار گسترده است و در مصارف صنعتي تا تزييني، انواع و اقسام آينه‌ها به كار مي‌روند. مهم‌ترين مصارف آينه در زندگي روزمره و در لوازم زينتي است. انواع آينه در بازار وجود دارد كه از اين دسته‌بندي مي‌توان به آينه‌هاي محدب، مقعر و آينه تخت اشاره كرد. خوشبختانه به مدد تكنولوژي‌هاي جديد، چاپ روي انواع آينه ممكن شده است. چاپ روي آينه و شيشه بيشتر در مصارف هنري، تبليغاتي و دكوراسيون رواج دارد. آينه‌ها در انواع ضخامت مختلف در بازار يافت مي‌شوند.

چاپ روي آينه ، آينه شما را تبديل به يك محصول لاكچري و هنري خواهد كرد. با چاپ روي آينه شما مي‌توانيد يك تابلوي زينتي در دل يك آينه داشته باشيد كه به لحاظ كاركرد هر دو را شامل مي‌شود. بغير از اين، مي‌تواند جنبه تبليغات محيطي را نيز براي كسب و كار شما ايفا كند. آينه‌ها قابليت نصب در انواع راهرو، مغازه، آسانسور، طبقات و حتي روي سقف را دارند. يكي از ويژگي‌هاي آينه، گرايش بيشتر خانم‌ها نسبت به آقايان به تماشاي آن‌ها است كه مي‌تواند به لحاظ تبليغاتي در اماكني كه خانم‌ها در رفت و آمد هستند موثر‌تر باشد.

براي چاپ عكس روي آينه بايد دقت داشته باشيد كه چاپ با دستگاه‌هاي چات فلت بد داراي يك سري محدوديت از نظر ابعاد است كه در ادامه به آن اشاره خواهيم كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۹:۲۱ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

قيمت چاپ روي كاغذ پوستي

قيمت چاپ روي كاغذ پوستي

 

اين جنس از كاغذ تفاوت‌هاي بسياري نسبت به كاغذ كرافت دارد. كاغذ پوستي نيمه شفاف و شيري رنگ بوده و معمولاً يك طرف آن روغني و سمت ديگر زبر است. كاغذ ديگري هم به نام كاغذ مومي در صنعت چاپ وجود دارد كه بسيار شبيه به كاغذ پوستي به نظر مي‌رسد. با اين تفاوت كه هر دو طرف آن روغني است. از كاغذ پوستي براي بسته‌بندي داخلي لباس و كفش بيشتر استفاده مي‌شود. از كاغذ مومي اما، براي بسته‌بندي مواد غذايي تازه مانند گوشت و مرغ استفاده مي‌كنند.

با توجه به اينكه اين دو نوع متريال بسيار نازك و با مقاومت پايين هستند، استفاده از آنها هزينه چنداني به سربار توليد اضافه نمي‌كند. معمولاً هم اين نوع بسته‌بندي‌ها تك رنگ و بدون هيچ طرح خاصي در بسته‌بندي‌ها استفاده مي‌شوند. اما اگر مي‌خواهيد كمي خلاقانه‌تر عمل كنيد، مي‌توانيد لوگو يا نام برند خود را روي آنها چاپ نماييد. يك كاغذ پوستي باكيفيت و درجه يك بايد داراي رنگ نسبتا سفيد باشد. نازك بودن كاغذ پوستي به گونه‌اي كه بتوان تصوير و خطوط آن را به خوبي مشاهده كرد باعث مي‌شود تا بتوان از آن براي چاپ لوگو يا برند استفاده كرد. زماني كه كيفيت كاغذ انتخاب شده بالا باشد، كيفيت چاپ كاغذ پوستي نيز بسيار عالي خواهد شد. از اين نوع كاغذ مي‌توان در موارد مختلف استفاده كرد كه مهم‌ترين آن در طراحي يا سياه قلم، نقشه‌برداري و كپي‌برداري، چاپ انواع لوگو و برند، جهت تهيه شيريني، نان و بسته‌بندي كفش است.

زمانيكه بخواهيد از كاغذ پوستي براي رفع نيازهاي روزمره خود استفاده كنيد بايد كيفيت محصول انتخاب شده را مدنظر قرار دهيد. استفاده از يك مجموعه تخصصي در اين زمينه به شما كمك خواهد كرد تا بتوانيد چاپ كاغذ پوستي را به بهترين شكل و با هزينه معقول اتجام دهيد و از نتيجه كار رضايت داشته باشيد . 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۷:۰۹ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

بليط فيلم بازيوو

بليط فيلم بازيوو

 

بازيوو يك فيلم ايراني در ژانر كودك، موزيكال و كمدي به نويسندگي سلمان خورشيدي و كارگرداني اميرحسين قهرايي است كه در سال ۱۳۹۷ توليد شده‌است.

ماپان مخترع بازي‌ها و خالق سرزمين بازيوو براي نجات سرزمينش از چنگال سيلوس به دنبال پيدا كردن بچه‌اي از ميان زمين است، سرانجام ژوبين پسر بچه دست و پا چلفتي براي اينكار انتخاب مي‌شود، اين انتخاب بدترين انتخاب ممكن است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۳:۱۹ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

آشنايي با فيلم ملاقات خصوصي

آشنايي با فيلم ملاقات خصوصي

ملاقات خصوصي فيلمي به تهيه‌كنندگي امير بنان، نويسندگي اميد شمس، بهمن ارك و علي سرآهنگ و كارگرداني اميد شمس محصول سال ۱۴۰۰است.[۴]اين فيلم براي اولين بار در بخش سوداي سيمرغ چهلمين دوره جشنواره فيلم فجر به نمايش درآمد.

ملاقات خصوصي تا آخرين روز چهلمين جشنواره فيلم فجر صدر نشين آراي مردمي بود اما در روز آخر جشنواره براي اولين بار اين جايزه حذف شد.

امير بنان تهيه‌كننده فيلم در اعتراض به حذف سيمرغ مردمي، از قرار گرفتن فيلم در ليست نامزدي‌ها و جوايز جلوگيري كرد

ايمان شمس برادر كارگردان فيلم اميد شمس است

او به عنوان بازيگر در ملاقات خصوصي به نوعي نقش خودش را در فيلم ايفا مي‌كند او كه در مسابقه قويترين مردان ايران جز جوانترين شركت كننده‌ها و مقام آوران اين رشته بود در نشست خبري چهلمين جشنواره فيلم فجر فجر گفت بعد از اين كه صدا سيما پخش قويترين مردان ايران را متوقف كرد من انگيزه‌ها خودم را در زندگي از دست داده بودم و زندگيم به خلاف كشيده بود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۴:۲۲ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)