ارتان ارتان .

ارتان

قیمت چاپ عکس روی شیشه

قیمت چاپ عکس روی شیشه

چاپ شیشه سکوریت یکی از انواع چاپ روی شیشه و آینه است. این نوع از چاپ می‌تواند بصورت دیجیتال و بطور مستقیم روی شیشه انجام شود. شما می‌توانید با بی‌نهایت طرح روی شیشه سکوریت می‌توانید انواع آثار هنری و تبلیغاتی را چاپ نمایید. انواع کاربردها نظیر استفاده از شیشه چاپ شده برای پارتیشن‌بندی فضای داخلی دفتر کار یا همان چاپ شیشه پارتیشن، انواع درب‌های شیشه سکوریت، درب کشویی و سایر درب‌ها؛ انواع ویترین، استخرهایی که با شیشه ساخته شده‌اند و آکواریوم‌ها که از دیگر کاربردهای چاپ روی شیشه سکوریت هستند.

یکی از مشکلات چاپ روی شیشه در گذشته، ماندگاری نه چندان قابل قبول و پاک شدن طرح از روی سطوح شیشه‌ای بود که با تکنولوژی جدید و سیستم یو وی جت، بلافاصله چاپ با پوشش یو وی انجام می‌شود و به همین خاطر شیشه‌های چاپ شده در هر نوع فضایی از جمله فضاهای مرطوب نیز کاربرد خاص خود را حفظ خواهند کرد.

دامنه استفاده آینه بسیار گسترده است و در مصارف صنعتی تا تزیینی، انواع و اقسام آینه‌ها به کار می‌روند. مهم‌ترین مصارف آینه در زندگی روزمره و در لوازم زینتی است. انواع آینه در بازار وجود دارد که از این دسته‌بندی می‌توان به آینه‌های محدب، مقعر و آینه تخت اشاره کرد. خوشبختانه به مدد تکنولوژی‌های جدید، چاپ روی انواع آینه ممکن شده است. چاپ روی آینه و شیشه بیشتر در مصارف هنری، تبلیغاتی و دکوراسیون رواج دارد. آینه‌ها در انواع ضخامت مختلف در بازار یافت می‌شوند.

چاپ روی آینه ، آینه شما را تبدیل به یک محصول لاکچری و هنری خواهد کرد. با چاپ روی آینه شما می‌توانید یک تابلوی زینتی در دل یک آینه داشته باشید که به لحاظ کارکرد هر دو را شامل می‌شود. بغیر از این، می‌تواند جنبه تبلیغات محیطی را نیز برای کسب و کار شما ایفا کند. آینه‌ها قابلیت نصب در انواع راهرو، مغازه، آسانسور، طبقات و حتی روی سقف را دارند. یکی از ویژگی‌های آینه، گرایش بیشتر خانم‌ها نسبت به آقایان به تماشای آن‌ها است که می‌تواند به لحاظ تبلیغاتی در اماکنی که خانم‌ها در رفت و آمد هستند موثر‌تر باشد.

برای چاپ عکس روی آینه باید دقت داشته باشید که چاپ با دستگاه‌های چات فلت بد دارای یک سری محدودیت از نظر ابعاد است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۹:۲۱ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)