ارتان ارتان .

ارتان

شناخت قیمت دستگاه جوش کدولد

شناخت قیمت دستگاه جوش کدولد

قالب جوش یا قالب جوش کدولد در سیستم‌های ارتینگ و حفاظت کاتدیک جهت اتصال سیم‌ها به آرماتور و یا اتصال سیم‌ها به صفحه مسی و یا اتصال سیم به سیم به کار گرفته می‌شود. در مرحله نخست مقطع اتصال را مشخص کرده و سپس به طراحی و تولید قالب جوش اقدام می‌نمایند. لازم است مواد تشکیل‌ دهنده قالب جوش کدولد تحمل دمایی بسیار بالایی دارا باشند. هر قالب جوشی که به کار گرفته می‌شود, به‌طور متوسط توانایی چهل الی پنجاه بار عملیات جوش را دارد. این قالب‌ها مطابق با استاندارد CEB ۰۸۸ ساخته شده و از جنس گرافیت هستند و همچنین رسانایی حرارتی بالایی نیز دارند.

 

مزیت به‌کارگیری این قالب جوش کدولد این است که سرعت عملیات جوشکاری و ضخامت جوش زیاد می‌گردد؛ همچنین می‌توان با این قالب‎ها اتصالات دائم الکتریکی و باکیفیتی عالی ایجاد نمود که در عین ساده‌گی ازنظر اقتصادی نیز به‌صرفه است. این قالب‌ها زمانی که قرار است، یک حجم مناسب از مواد مذاب پیرامون نقاط اتصال و هادی به کار برده شود، استفاده می‌گردند. پیوندهایی که به‌واسطه استفاده از این قالب‌ها ایجاد می‌شود، استحکام مکانیکی بالایی دارند و همان‌طور که گفته شد، رسانای الکتریکی بالایی را نیز داشته و در برابر خوردگی نیز مقاومت خوبی دارند و از دوام زیادی نیز برخوردار هستند.

برای ساخت قالب جوش کدولد در مرحله اول طراحی توسط نرم‌افزارهایی مخصوص انجام می‌گیرد و برحسب شاخص‌هایی چون سایز، ظرافت، جنس و … طرح سه‌ بعدی ایجاد می‌شود؛ سپس طرح سه‌بعدی قالب توسط دستگاه‌های CNC تولید می‌گردد. قالب‌های جوش باتوجه به کاربردهای مختلفی که دارند، در انواع مختلف قالب جوش کدولد، قالب جوش احتراقی، قالب جوش سرد، قالب جوش لوله و قالب جوش پلاستیک تولید و به بازار عرضه می‌گردند.

 

قیمت قالب جوش کدولد
باید بدانید که قالب‌های جوشی که ساخته می‌شوند در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند، برای مثال قالب‌های جوش اتصال سیم به لوله، اتصال سیم به سیم، سیم به آرماتور، تسمه به تسمه که هر کدام دارای مشخصات فنی خاصی هستند، بنابراین نمی‎توان گفت که دارای قیمت یکسانی هستند. قالب‌هایی که ساخته می‌شوند قطعا در سایز و اندازه‌های مختلفی هستند، که هر کدام با توجه به سایزی که دارند، از قیمت‎های مختلفی هم برخوردار هستند.

توجه کنید که قیمت قالب جوش کدولد قیمت بهتری نسبت به دستگاه‌های جوشکاری برنج و نقره دارند و قالب‎های جوشی که برای آن استفاده می‎شود، از جنس‌های مختلفی هستند؛ برای مثال هندی، آلمانی، جوشی در بازار وجود دارند. در وهله اول کیفیت را اولویت خود قرار دهید نه قیمت آنرا.

که دو مدل چینی و هندی از قیمت مناسب و ارزان‌تری برخوردار هستند. فراموش نکنید که دو جنس چینی و هندی را زمانی که در تعداد جوش‌های بالا مورد استفاده قرار دهید، ممکن است که کاراییشان از بین برود، و حتی ممکن است که یکنواختی جوش هم از بین برود. به همین دلیل قیمت قالب جوش کدولد  که روانه بازار می‌شوند، کیفیت بسیار مناسب‌تری دارند و طول عمر و ماندگاری آن‌ها بیشتر خواهد بود.

  
خرید قالب جوش کدولد
زمانی که قصد خرید قالب جوش کدولد را دارید بایستی اطلاعات کافی راجع به آن داشته باشید، و بدانید که چه نوع قالبی را می‌خواهید و برای انجام چه کاری می‌خواهید از آن استفاده کنید. در واقع قالب‌ها در مدل‎های مختلفی همچون قالب سیم به صفحه مسی، سیم به سیم، سیم و تسمه، تسمه و تسمه و … تولید می‌شوند، که قطعا هر کدام از آن‌ها کاربرد خاصی دارد و در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خرید قالب جوش کدولد و تمام این قالب‌ها از مشخصات فنی منحصر به فردی بهره می‌برند، بنابراین داشتن اطلاعات کافی می‎تواند که کمک شایانی به شما بکند. زمانی که یک قالب به درستی و بر اساس استانداردهای مشخص تهیه و خریداری شود، می‎توانید تا 50 بار عمل جوشکاری را انجام دهید، و سرعت و کیفیت کار را مشاهده کنید. توصیه می‌شود حتما خرید قالب جوش کدولد را از فروشگاه‌های رسمی و معتبر خریداری کنید تا از کیفیت آن‌ها مطمئن شوید، چرا که این فروشگاه‌ها به هیچ عنوان محصولات بی‌کیفیت را به فروش نمی‌رسانند.

فروشگاه تک ارت انواع مختلف قالب‌ها را با بهترین کیفیت و مناسب‎ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‌دهد، چرا که جلب رضایت و اعتماد مشتری را در اولویت خود قرار می‎دهد. این فروشگاه برای راحتی و سهولت خرید، به مشتریان خود مشاوره و راهنمایی رایگان می‌دهد، کارشناسان تک ارت همواره در تلاشند که بهترین‌ها را به مشتریان ارائه دهند.

مراحل ساخت قالب
» مرحله اول طراحی قالب ها می باشد که بر اساس قطعه مورد نظر طراحی قالب در نرم افزار های مخصوص انجام می شود در این مرحله مشخصه هایی همچون ابعاد، جنس، ظرافت و … در نظر گرفته می شود و در نهایت خروجی این مرحله طرح سه بعدی قالب ها می باشد.

» مرحله دوم ساخت قالب می باشد به عبارتی طرح سه بعدی قالب ها را به دستگاه ها و یا ماشین های CNC می دهند و ماشین CNC به وسیله سخت افزار و نرم افزاری که دارد طرح سه بعدی داده شده را روی قالب ماشین کاری می نماید. اگر که قالب پیچیده باشد و به مونتاژ نیاز داشته باشد بخش های مختلف آن به وسیله ماشین ساخته می شود و سپس مونتاژ می شود.

» در مرحله آخر از قالب یک نمونه تولید می شود و کیفیت آن بررسی می شود اگر به تغییر و … احتیاح داشته باشد در طراحی آن اعمال خواهد شد.  


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۸:۱۰ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)