ارتان ارتان .

ارتان

گوشی هوشمند زیر ۴ میلیون

در آکاس مدیا بخوانید

این روزها قیمت گوشی‌های هوشمند به صورت سرسام آوری بالا رفته است. به طوری که خیلی‌ها باور نمی‌کنند می‌توان تا زیر چهار میلیون گوشی باکیفیتی خریداری کرد. البته در خرید گوشی هوشمند همیشه به نیازهای خود توجه کنید. اینگه از گوشی چه قابلیتی انتظار دارید خیلی در میزان هزینه‌ها تاثیر‌گذار خواهد بود. چرا که برخی تنها نیاز دارند با گوشی‌ هوشمند کارهای ابتدایی مانند فرستادن پیام یا برقراری تماس را انجام دهند. پس نیازی نیست که برای این قابلیت هزینه بسیاری را پرداخت کنید. البته خالی از لطف نیست که بگوییم شرکت‌ها و برندهای مطرح مدام درحال رقابت با یکدیگر هستند. همین امر به سود مشتریان تمام می‌شود. زیرا با بالا رفتن رقابت تولیدکنندگان در گوشی‌های میان رده، کیفیت محصولات نیز بالا می‌رود. اگر از آن دسته افرادید که به دنبال گوشی هوشمند زیر ۴ میلیون هستید، این مقاله را مطالعه کنید.

Galaxy A12
مانند هر گوشی ارزان قیمتی ، Galaxy A12 دارای طراحی پلاستیکی است. تنظیم دوربین چهارگانه مربع در بالا و سمت راست و در کنار آن حسگر اثر انگشت از یک نوع خازنی قرار دارد. این گوشی سبک نیست و حتی با داشتن قاب نازک هم سنگین‌تر به نظر می‌رسد. یک درگاه USB C، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری دارد. این گوشی مجهز به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD + هست و جنس صفحه نمایش TFT LCD است. مانند هر پنل دیگر سامسونگ، کیفیت تصویر و روشنایی صفحه می‌توانست بهتر باشد. از نظر دوربین، یک سنسور اولیه ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض ، یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲مگاپیکسلی دارد. عکس های نور روز با افت گاه به گاه در دامنه دینامیکی بسیار قابل قبول هستند. سطح کنتراست خوب است و نوردهی به خوبی کنترل می شود. سنسور فوق عریض به خوبی کار می‌کند اما جزئیات سنسور اصلی را ندارد.این گوشی میان رده با قیمت حدودی ۳۸۰۰ به فروش می‌رسد.

Redemi 9a
این تلفن هوشمند به سنسورهایی مانند Fingerprint (نصب شده در عقب)، شتاب سنج ، ژیروسکوپ مجهز شده است. این تلفن هوشمند دارای درگاه مادون قرمز، USB 2.0 و بلوتوث ۵.۰ ، A2DP ، LE است. شیائومی ردمی ۹A در رنگ‌های مختلف مانند آبی، سبز و خاکستری موجود است. این تلفن هوشمند توسط پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek Helio G25 تغذیه می‌شود در حالی که پردازنده گرافیکی Mali-G31 دارد. این تلفن هوشمند توسط یک باتری غیرقابل جابجایی Li-Po 5000 mAh تأمین می‌شود. تلفن بر روی سیستم عامل Android 10 + MIUI 12 کار می‌کند که عملکرد روانی را برای دستگاه فراهم می‌کند. اندازه این گوشی هوشمند ۶.۵۳ اینچ است و صفحه نمایش آن صفحه لمسی خازنی IPS LCD است که رزولوشن ۷۲۰ ۱۶ ۱۶۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. دوربین عقب ازیک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی (پهن) تشکیل شده است و در قسمت جلو نیز دارای یک سنسور دوربین ۵ مگاپیکسلی است. این تلفن هوشمند دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲گیگابایت حافظه داخلی است که می‌توان microSDXC را افزایش داد. این گوشی در بازار حدود۲ میلیون و ۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

Huawei Y7A
Huawei Y7a به طور رسمی در ۲۱ اکتبر سال ۲۰۲۰ اعلام شد. ابعاد این گوشی هوشمند ۱۶۵.۷ x 76.9 9. 9.3 میلی متر است در حالی که وزن آن ۲۰۶گرم است. این دستگاه از نوع صفحه نمایش IPS LCD با صفحه لمسی خازنی برخوردار است. اندازه صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰، ۲۴۰۰ پیکسل دارد. این گوشی هوشمند از یک دوربین چهارگانه در قسمت عقب بهره می‌برد که از سنسور عمق ۴۸ مگاپیکسل (عریض) + ۸ مگاپیکسل (فوق عریض) + ۲ مگاپیکسل (ماکرو) تشکیل شده است. در قسمت جلویی، یک عدد ۸ مگاپیکسلی (پهن) وجود دارد که تصاویر را به صورت HDR ارائه می‌دهد. این  گوشی دارای سنسورهای اثر انگشت (نصب شده در کنار)، شتاب سنج است. تلفن هوشمند مجهز به ۴ گیگابایت رم برای عملکرد روان دستگاه و ۶۴گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. این تلفن هوشمند توسط یک باتری غیرقابل جابجایی Li-Po 5000 mAh + شارژ سریع ۲۲.۵W تأمین می‌شود. این تلفن با Android 10 + EMUI 10.1 کار می کند. Huawei Y7a در رنگ‌های مختلفی مانند سبز، طلایی و مشکی ارائه می‌شود. این دستگاه دارای USB Type-C 2.0 ، USB On-The-Go ، GPS با A-GPS ، GLONASS ، BDS و بلوتوث ۵.۱ است. این گوشی هوشمند میان رده باقیمت حدودی ۳ میلیون و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

Nokia G10
گوشی هوشمند نوکیا مدل G10 TA-133 دارای دو سیم کارت است. این گوشی ۶۴ گیگابایت حافظه دارد. صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل دارد. هستهٔ مرکزی این گوشی هوشمند  از نوع MediaTek Helio G25 chipset است . این تراشه برای کارهای روزمره و متوسط بسیار خوب طراحی شده است. اگر قصد دارید کارهای روزمره انجام دهید این گوشی نوکیا مقرون به صرفه و مفید است. رم داخلی این گوشی ۴ گیگابایت است که این ظرفیت قابل افزایش خواهد بود. این گوشی موبایل ۳ ماژول دوربین دارد G10  از باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت ۵۰۵۰ میلی‌آمپرساعت بهره برده است. اگر قصد بازی، ادیت فیلم ندارید، این گوشی مقرون به صرفه برای شما کارایی خوبی خواهد داشت. قیمت این گوشی حدودا ۳ میلیون تومان است.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۳:۰۵ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)